ISO 27001 -järjestelmä ei suuntaudu vain henkilötietojen suojaamiseen, vaan se kattaa koko yrityksen tietojen suojauksen. Järjestelmä suojaa kaikenlaisia tietoja eri muodoissa, mukaan lukien verkko- ja paperipohjaiset tiedot. Tärkeä seikka on, että ylimmän johdon on uskottava ja omaksuttava järjestelmä, ja kaikkien työntekijöiden on osallistuttava siihen.
ISO 27001 -järjestelmässä riskinarvioinnit ovat keskeisessä asemassa. Riskinarviointityöt sisältävät joukon toimintoja riskien käsittelemiseksi, estämiseksi, hallitsemiseksi ja vähentämiseksi. Nämä toiminnot on optimoitava yritysten riskitilanteen ja tavoitteiden mukaan. Riskinarviointien tehokkuuden ylläpitämiseksi on tarpeen toteuttaa jatkuvaa parantamista.
KALİTÜRK® tarjoaa teille ympäristöjohtamisjärjestelmän sertifikaatin ISO 14000, joka ei ole tuote- vaan järjestelmästandardi, ja se keskittyy siihen, miten tuotetaan, ei siihen, mitä tuotetaan. Se perustuu ympäristösuorituskyvyn seuraamiseen ja jatkuvaan parantamiseen. Se edellyttää, että noudatetaan asiaankuuluvia säädöksiä ja lakeja, jotka määrittelevät ympäristötekijöihin liittyvät vaatimukset. Yleisiä määritelmiä käyttäen voimme kuvata ISO 14001:2004 Ympäristöjohtamisjärjestelmää (YJ tai englanniksi EMS) seuraavasti:
1. Ympäristöjohtamisjärjestelmä on organisaation jatkuva suunnittelu-, toteutus-, tarkastelu- ja kehittämisprosessi, jonka tarkoituksena on täyttää ympäristövelvoitteet.
1.1. Ympäristösuorituskyky ei ota huomioon sidosryhmien näkemyksiä ja etuja. Tämän vuoksi parannusmahdollisuudet laajenevat vain negatiivisten ympäristövaikutusten vähentämisestä organisaatioiden toiminnan ja käyttäytymisen koulutuksen ja yhteiskunnallisen osallistumisen vaikutusten huomioon ottamiseen.
TÜRCERT auttaa organisaatioita ISO 9001:2015 -standardin mukaisen ISO-rekisteröinnin prosessissa. TÜRCERTin asiantuntevat neuvonantajat tarjoavat jatkuvaa neuvontaa ISO-sertifikaatin saavuttamisprosessissa varmistaen, että lopputulos on organisaation laatu tavoitteiden mukainen.
Jotkut yritykset valitsevat tämän reitin hyödyntääkseen rekisteröidyn organisaation mukanaan tuomia markkinointietuja. Toiset saattavat päättää käydä tämän prosessin läpi osoittaakseen rakenteellista lähestymistapaa liiketoimintametodologiassaan; jotkut haluavat akreditoinnin painostuksen vuoksi, jota he kokevat toimittajiltaan. Kuitenkin yleisin syy on, että ISO 9001:2008 luo vahvan perustan tuotteen tai palvelun johdonmukaisuuden lisäämiseksi ja siten asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.